Σελίδες (μια κύρια σελίδα,και μια δεύτερη που περιλαμβάνει ένα αφιέρωμα στην πόλη που ζω.)

athens time

Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011

270 περίπου και σήμερα....ΑΠΟΛΥΟΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ.....!!!!!!!!!!

Σύμφωνα με το σύνταγμα της χώρας "Κάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων." (Μέρος Α,Τμήμα Β,άρθρο 4, Παράγραφος 6).


Όπως καταλάβατε ήρθε και έμενα η σειρά μου να πάω να υπηρετήσω την μαμά πατρίδα ή κατα το κοινώς λεγόμενο να με πάρουν και εμένα φαντάρο! Είναι κάτι το οποίο κάνανε οι παππούδες μας,οι πατέρες μας,φίλοι,γνωστοί και δεν το βλέπω να το κάνουν τα παιδία μας!!! Θα σας αφήσω για λίγο καιρό και στις άδειες μου υπόσχομαι οτι θα ανανεώνεται αυτο το blog,ούτως ή άλλως πρέπει να πάω και εγώ να μαζέψω ιστορίες για να έχω να λέω με τους φίλους μου όπως κάνει κάθε άρρεν πολίτης αυτής της χώρας (θυμάσαι τότε στον στρατό......να σου πώ εγώ όταν ήμουνα φαντάρος....και δεν συμαζεύεται!!!) Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που με σκέφτηκαν τις τελευταίες μέρες σαν πολίτη, τρέχανε στις λαικές αγορές και απο δώ και απο κεί προκειμένου να μου πάρουν τα απαραίτητα(σώβρακα,φανέλες,κάλτσες)!!!!!! Όπως επίσης θέλω να ευχαριστήσω εκ των προτέρων όλους εκείνους που θα έρθουν μέχρι την Κόρινθο φέρνοντας μου ταπεράκια με κεφτεδάκια,στα πρώτα μου επισκεπτήρια για να τιμήσουμε την πατροπαράδοτη cult ελληνική σκηνή του νεοσύλλεκτου φαντάρου!!!Σάς αποχαιρετώ λοιπόν για λίγο καιρό είμαι έτοιμος να ξεκινήσω τις τελευταίες διακοπές με έξοδα του Ελληνικού δημοσίου και δεν έιναι τίποτα σε 270 μερούλες περίπου(...κ σήμερα!!)θα έιμεθα ξανά πολίτες! Γεια και χαρά σας φίλοι μου,καλά να περνάτε εκεί έξω,σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι(που λεέι και ο Billys).και να θυμάστε πλέον, ότι μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι γιατι  κάποια ακριτική γωνία της χώρας θα την φυλάω εγώ (σωθήκατε τώρα)..... 

1 σχόλιο:

  1. KAΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟ !!
    ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ....

    ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή